Wednesday, January 21, 2009

FUTSAL...melenguhkan...

Salam...betulnya aku tak de niat nak update ini blog today..sebabnya kelenguhan dan keletihan badan yang amat sgt..dan akhir aku tak keje ari ni...EL..ini semua sebab main futsal semalam yang aku rasa all out main semalam dan dh lama aku tak berpeluh macam semalam...tetambah lepas je kawin ni xtvt sukan aku dah makin kurang...kalu dulu di kampung, masa bujang, balik je keje tiap petang main bola, walaupun kekadang sampai umah 6.30ptg...time tu aku PAR je kat DCA penang (dgn DCA nilah ibu hanan ngorat aku..hehehehe, jangan marah sayang) smpi kdg2 aku main je ngan baju keje....aktifnya aku time tu..ada je mana game, sumer join..masa tu badan aku Fit(btul kan ejaan aku) je...bkn macam sekarang la..time 2 setakat lari 100 meter aku leh buat 12 second je...tapi sekarang..ermmm...pasti 20 second ar atau lebih....huhuhu...
sebenarnya aku bukan minat sangat ngan futsal ni...sbb aku lebih suka bola padang (bola sepak)...main futsal kelam kabut..tak sempat control bola dah ada orang..blum puas lari dah out..takpun samapi gol lawan...dengan letih dan tak cukup nafas sume...sebab tu aku KURENG minat futsal..bila ada member ajak..main jelah...oklah...takat 2 dulu..bubaiiiii..asamekommm
(utk perhatian noj...jangan sangka dengan besar badan aku tak leh nak wt gol...semalam aku je yang score paling banyak....tawwww...))

3 comments:

  1. selagi aku tak nampak ngan mata kepala lutut aku, selagi tu la aku tak caya!!

    donia penuh penipuan!

    ReplyDelete
  2. ceh..nt aku bwk ko g tgk aku main futsal..ada bran????

    ReplyDelete
  3. betol betol... aku pn xcaye... klu brani kasi video la perlawanan tu

    ReplyDelete