Friday, March 13, 2009

KerEta BujaNG..

Salam...lama aku tak jengok blog sendiri...asyik tgk blog org jek..lelawa jek tgk blog org...aku tringin nak letak rona ijau...tapi x ada ijau yang menarik..apapun kali ni aku nak entrykan kereta aku....dah lama aku berhasrat nak masuk sport rIm ni...tapi fikirkan benda lain yang yang lebih penting perlu aku dahulukan..jd aku kuburkan dulu niat tu...bl bulan ni aku dapat rzeki lebih...dapatlah aku merasi pakai sport RIM.....tgk ar gambar bawh...lawa ker??

lawa jugak kaler biru ni...ada byak jenis jugak..ada satu jenis cantik..tp warna kuning..mana masuk ngan reta warna silver...kalu ada korang yang minat nak beli bleh aku bw kekedai ni...kedai ni kat jalan gombak jek...byk pilihan...lagipun murah jek...org kata kat kelang murah..kedai kayu..tapi kalu dikira masa...minyak..tol lagi...padahal harga lebih kurang jek...

ni plak semalam..atas desakan ibu hanan dan kakak...nak diamkan kakak dalam keta kata ibu hanan....baru je pasang...2 benda nilah...yang diharapkan..


gambar atas tu..DVD player...jenis sony DV900..gambar bawah plak LCD screen 8 inci...keduanya ini aku beli kat pasar Pudu...dekat je ngan opis aku...kat sni kalu nak cr brg jenis ni..memang byk..kalu kaki yang minat sound system kereta..nilah tmpat dia..ada memcm jenis...cap ayam buatan taiwan pun ada...harga pun murah...balik je terus aku pasang...ibu hanan nak sangat terpasang semalam..."blik nt kena da benda tu" katanya...hampir muplis jugak aku....kalu ada yang minat leh ar mai jenjalan di pasar pudu....oklah...itu jek nak crita...kalu tak blog aku tak hapdet plak nt....blahhh dulu ar....

9 comments:

  1. blik nt kena da benda tu" katanya

    erkk...bila masa ai kuarkan ayat diatas tu...ishh...ayat penyedap nampak...hehehe...kakak kan anak abi...kenalah buat jugak2...hehehe...

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  3. I recently came accross your blog and have been reading along. I thought I would leave my first comment. I dont know what to say except that I have enjoyed reading. Nice blog. I will keep visiting this blog very often.so you also can read my blog.my blog is about air shox,Nike AIR Force and UGG.welcome to visit.

    ReplyDelete
  4. emm cocok la dgn kale kete tu. mmg lama dah hubby aku nk tuko sport rim lain kaler gold ada 5 jejari yang lebar..sebab yang ada ni nk buh smula kat kete proton tu..

    anak aku lom reti mintak LCD bagai, tapi aku nak mintak laki aku pasang sunroof hehehe.

    ReplyDelete
  5. yg gambo atas tu ko nk suh ktorg tgk gambo spotrim ke gambo kete... kete je yg jelas tu... isshh

    ReplyDelete
  6. hehehe...gambar kete ar...sport rim tak penting noj...:P

    ReplyDelete
  7. bleh tengkok kedua2 sekali..tanpa bayaran..

    ReplyDelete
  8. ye ye cantik menarik tertarik ...tak cat keta ke ??

    ReplyDelete