Tuesday, March 17, 2009

MeNJelanG IbU HANaN NaK BeRsaLiN...

Salam...byk hari jugak tak hapdet,,kerajinan aku bukan macam ibu hanan atau kak geli yang hari2 menghapdet blog depa..tp hari ni nak hapdet jugak...walau pung kesihatan kureng baik siket hari ni...kena selesema...2 hari aku di PWTC..kesejukannya bagai di obersea...semalam aku tak keje...melawat bos ibu hanan yang kematian anak sulungnya di Bukit Subang...itu crita semalam..

Jeng2..baru je jap tadi aku baca blog ibu hanan...tajuknya menjelang minggu ke 38...aku pun amik tajuk lebih kurang sama jugak macam dia untuk entry aku kali ni...baru jek 1/2 jam tadi aku pasang menatang ni...aku pg ngan dak opis aku..si Cumie..memandangkan dia jek ada kat opis..bebudak lain sume pg terengganu..sebenarnya dia pun teringin nak pasang skirt jugak..kereta VIVA dia..tp dia dah pakai rim 15" inch...konpem masuk skirt tepi je dah lowerd..sangkut bumper tnggi sikit je..berderai ar..dah lama jg aku nak pasang..lebih lebih lagi ila ibu hanan dok bertanya" Abang, keta kita tak leh ke pakai macam tu" aku pun jawab" boleh aih...kalu ada duit' apa pun bleh"....ermmm...dia pun diam... inilah menatangnya....

bleh perasan apa bendanya..

dan ni jugak..


sebab tulah tajuk entry namanya macam tu...kiranya balik kg hantar ibu hanan dua bulan berpantang dapat aku membujang...hehehe...tapi bleh ke berpantang di kg sampai habis...ermmm...paling lama pun seminggu jek...sekarang ini ibu hanan dan masuk 38 minggu..kaki pun dah bengkak..bunga fatimah yang aku rendam pun danh naik bercambah tunas baru.kembang dengan jayanya..ibu hanan lum lagi rasa nak bersalin...aku tak sabar nak tgk hero aku ni..macam2 future plan aku fikirkan utk hero aku...(kalau Allah tak ubah jantina seperti scan..herolah...KUN FAYAKUN)...aku tetap terima...oklah aku nak tido ar...mata dah ngantuk balik...telan panadol menstrual ngan soluble..good year...daaaa...


nota anak jari: sorry..kepada tuan nama yang di sebut diatas...sebab tiada cth lain utk org yg rajin seperti anda berdua..


15 comments:

  1. aris,
    spoiler ngan skriting tu depan tu fiber ke PU?

    knp tak letak skriting tepi ngan blkg sekali..
    ko nie suka wat keje sekerat jalan ar

    ReplyDelete
  2. uikss...patut ar beria benar nak bawa kete ari ni...ada ke alasan yang diberi ujan...walhal langit cerah jek, bulan pun ada dok berselindung...tak baik tau...:P

    ReplyDelete
  3. en Ajoi : spoiler fiber..skirt PU..
    aku dah bajet hari tu..tapi barang lum sampai..esok2 aku pasang tepi plak..murah beb..tmpat lain mahal..

    ibu hanan : i'am Sorry...

    ReplyDelete
  4. ko pasang kat mana wei ??
    nanti tunggu ko bujang dulu ar, baru best sket. aku ada pojek sikit ngan ko nie..

    ibu hanan, nanti i nak pinjam aris yer.

    ReplyDelete
  5. tadak hal..ko nak jumpa aku petang ni kat pasar tani pun ok..atau bebila saje..ibu hanan blum mau salin lg tu..

    ReplyDelete
  6. pasan pasan... sbb mende tu kaler dia lain sgt dr body... pesal ko x pasang spoiler yg tinggi tu weh... leh wat jemur kain bb skali nti...

    ReplyDelete
  7. cehh...oit ajoi...dia tadop masa jadi bujangan la..aku bukan pantang kat kampung pun...kat umah di putrajaya tu jugak...haruslah dok dekat ngan somi...masa lam pantang ar leh minta tolong itu dan ini...haahahha...

    ReplyDelete
  8. noj: tul gak..leh jemur lampin sekali..tunggu aku tukar henjin yang leh terbang,aku pasang yang tinggi..baru ngam..

    ReplyDelete
  9. asal pasang spoiler rendah sangat.Pasang la spoiler yang tinggi macam nak terbang tu..baru la sukan.
    takpun pasang yang bole jemur kain. Mana tau terstim dalam keta, tak selesa kalu, bole la jemur sepender jap otw nak balik kg tu.

    Sekian.
    Ko sebut nama aku?kena bayar royalti tu

    ReplyDelete
  10. tula ar..joi..aku kena hadi mr mama nt walupun bujangan...

    ReplyDelete
  11. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  12. oit.. tunggu r bb menjelang dulu.. baru ada geng nak modify kete bagai..

    spoiler tu dah ok.. kalu yang tinggi tu suswei utk kete arobek r jgn ikut ckp diaorg emm ikut cakap aku nih.. huhu hang nak bio kaler itam ke? kalu nak bio pilih r yang jenis metalic dimond baru cun.. emm tapi skirting tu spray r kaler kete tu.. xpon kete ko tuko jek kaler lain.. merah ke.. tapi xcocok r plak dgn sport rim.. hahaha

    ReplyDelete
  13. giler,...aku tak setuju kalu kete tukar kaler lain...kaler menda alah yang dipasang tu dicat kaler kete baru aku setuju...huh...

    ReplyDelete
  14. kak geli : nak royalti ke??leha lah aku bayor ko asam jawa adabi..tadok biji bleh..

    makluman semua: memang sume spoiler kuar kaler Hitam dan putih jek..kalu korang cr kedai potong pung takdak nyer kaler sama cam keta..ibu hanan kenan yang rendah jek..nanti aku catlah bagai...takkan nak wat semua sekaligus..tak bersalin kang ibu hanan..

    ReplyDelete
  15. untuk makluman jugak...kereta diatas bukanlah kereta aku..tapi ibu hanan punya..dan aku kenalah ikut semuanya...ahaks...

    ReplyDelete