Sunday, April 12, 2009

SaYa YaNG menUrUt PeRinTaH..


1) Apakah nama blog anda sekarang dan kenapa anda memilih nama itu?

"AKU HANYA NAMPAK MATANYA...CANTIK...."~

ayat ni aku terlintas dengar iklan kat TV..iklan BRAND INNERSHINE..baru je tukar ni..sblm ni aku guna "HANYA AKU YANG MAMPU"sebabnya aku pun tak tahu..macam sedap je dialog laki yang cakap dlm iklan tu...hehehe..

2) Apakah link blog anda sekarang danbagaimana boleh timbul idea untuk menamakannya seperti itu?

http://matsuboh.blogspot.com/

~aku guna link seperti di atas, sebabnya nama aku di kampung,Nyang Teh panggil aku MAT SUBOH..sebabnya lahir waktu BANG Subuh..yang BANG subuh masa tu Arwah Ayah aku sendiri..


~3) Apakah 'method' penulisan dalam blog anda?

~Asalnya aku nak wat blog cerita politik negara dan isu semasa..tp aku takut plak nt kena tangkap sebab bagi pendapat yang bebukan..naya je...jadi aku tukar wat cerita diri aku, isteri2ku, dan anak2..serta cerita apa saja yang aku rasa nak upload dlmnya..apa saja....

4) Pernah terasa nak hapuskan blog anda?

~tak terpikir lglah...suka jugak nak hapdet selalu..tp bahan agak kurang dan kekadang pikir bahan cam sama je macam blog hanannurinsyirah tu...kekadang agak bz keje...


5) Apakah pendapat anda mengenai blog kepada pemilik blog yang tag anda ni?~

YAng Paling aku sayang selain anak2 aku..wanita yang paling rajin dalam hidup aku selain arwah mak aku..wanita yang paling tak reti dok diam..asyik nak wat reja..kekadang aku naik rimas perut jugak..whateverpung..dia wanita yang paling aku sayang dan cintai.. I LOVE YOU...Muuuuuuuaaaaahhhhh...

No comments:

Post a Comment