Wednesday, February 11, 2009

JaNda Baik Punyer....

Salam..isnin lepas cuti Thaipusam, geng opis ajak pg janda baik...berkelah...katanya ramai nak pegi..aku dapat msj berbunyi macam ni" jom berkelah di Janda Baik, cumi ngan helmi dah KONPEM"...ahaks...mcm penah aku dengar jek ayat macam tu...hehehe...(rupanya azhar gunapakai semuala ayat aku masa ajak pi Gabai)...kali ni pg takdak wat BBQ lagi..tapi setiap family bawak PoTLuCk memasing...dan aku plan ngan ibu hanan...kami wat TOMYAM Campur dengan PoPIA Goreng...derang yang lelain bawk..nasi,sayur,ayam masak merah,banyak jugak makanan hari tu, ada buahan, tp yang bestnya ada air Teh Perisa strawberry Ais..helmi bawa...huih..satu teko dia bawak mai dr K.L...(TQ..helmi..ayaq hang sedap..)...

Habis makan sume,apalagi...mulakan XTBT...MANDI...macam macam aksi leh buat...air kat tmpat kami mandi dalam rupanya..patutlah tak ramai yang beranikan diri...bayangkan, aku pun hapuih(tenggelam)...tp memang best..mcm mcm skil bleh buat..tiruk ke , balik kuang ke,pendeka kata..kalu berani watlah apa gaya pun...korang cb bayangkan..member aku punya pulun mandi sampai kancing suar pun bleh tercabut...pas tu plak...zip bleh patah...hahaha...punyalah dasyat....ibu hanan tak mandi...akulah yang melayan kakak ni...dia pun dah makin berani..tak mandi tempat cetek..nak mandi ngan aku ...aku bw dia ngan floater kat tempat dalam...pueh ar hati dia..sampai biru mulut pun tak mau naik lagi...best giler ar...tapi kalu ada pasangan bercinta dtg sini oklah...kalu ada aweks nak kat aku...leh bw dtg tmpt ni...hahaha (ibu hanan mesti suka statement ni...kui3x)..mcm member aku..bw aweks..yang ni lain pulak orgnya...hari tu orang lain...ermmmm..ikut sukalah...janji bahagia...oklah...hangpa layanlah gambaq yang ada...di bawah..

budak opis aku laki2 je..yang pompuan tu...lain ek..kn tanya org sblh dialah...

aku dah tentu kena layan..kesayanganku ni...hehehe

aksi penerjun tiruk..pemenang pingat timah sukan orang kurang upaya....

anak abhi lah katakan...

No comments:

Post a Comment