Monday, February 23, 2009

MaJlis GABEM..JuruAcarA

Salam..hari sabtu aku kerja di Dynasty hotel..seperti yang aku bgtau dalam post lepas..aku di mohon oleh GABEM iaitu Gagasan badan Ekonomi Melayu untu jd Juruacara majllis Perasmian dan penutup seminar tu...aku bukan lah sorang tp pasangan duet aku Pn Farah..dia ni bos gred 41 di ibu pejabat..muda lagi, umur br 29 tahun..tp dah kawin pun...anak sorang...hehehe...sib bik sekepala ngan aku..dia main ckp gua..lu..je kekadang ko..aku..jek...tapi aku tetap pangil dia bos...majlis ni dirasmikan oleh..TKSU kementerian Pelancongan..dek kerana menteri x dapat datang..sebab ada majlis rasmi lain di PWTC...
banyaklah kelibat Tan Sri2..Puan Sri2..Datuk sri2..datuk2 hadir...Tan Sri Rahim Tamby Chik..bercakap tentang Ekonomi org melayu..Bumiputra masih jauh ketinggalan..berbanding dengan kaum lain..India sekalipun dah jauh ekonomi dari melayu...kalu aku cerita kat sini tentang ekonomi melayu..sampai petang pun tak bis ni...errmmm..korang pun tahulah sendirikan...pepun..tgklah gambar yang ada ni...sambung keje dulu...aku nak keluar kawasan dulu..bubaiii




No comments:

Post a Comment